11 клас
Практикум з правопису української мови
26.05.2022
р.
Урок
№35
Тема.
Службові
частини мови: як розрізнити
Завдання.
1. Переглянути відеоурок, виконати завдання
https://www.youtube.com/watch?v=ECWY_YLT2Y0
2. Перейти за посиланням, або приєднатися за допомогою коду доступу 4271933
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4271933
19.05.2022
р.
Уроки
№33 - 34
Тема.
Правопис
прислівників і прислівникових сполучень
Завдання.
1. Переглянути відеоурок, виконати завдання
https://www.youtube.com/watch?v=ij3CQJuTR-s
2.
Перейти за посиланням, виконати тест № 25 - 41
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-prislivnik/
12.05.2022
р.
Урок
№32
Тема.
Утворення
дієприкметників, дієприслівників: типові
помилки
Завдання.
1. Переглянути відеоурок, виконати завдання
https://www.youtube.com/watch?v=HGIDS290wp4
2. Перейти за посиланням, виконати тест
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-diyeprislivnik/
05.05.2022
р.
Урок
№31
Тема.
Складні,
складноскорочені слова, їх правопис
Завдання.
1. Записати слова, знявши риску
Унтер\офіцер,
вакуум\апарат, соціал\демократ, само\хід, ячміно\житній, вербо\ліз,
кисло\солодкий, овоче\сховище, єдино\початок, олійноково\слобідський,
м'ясо\молочний, право\бережний, обл\виконком, учитель\фізик, південно\східний,
олійно\екстракційний, дизель\мотор, віце\призедент, воле\любний,
індо\китайський, радіо\фізичний, яйце\подібний, історико\культурний,
розтяг\стиск, їдальня\зимівниця.
2. Перейти за посиланням, виконати тест
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-skladni_slova
28.04.2022
р.
Урок
№30
Тема.
Складні
випадки вживання апострофа
Завдання.
1. 1. Замість крапок поставити апостроф, де це
потрібно.
Ареф…єв, Афанась…єв, , львів…янин, безмир…я,
пор…ядок, пір…їна, з…ясування, Із…яслав,
В…ячеслав, Св…ятослав, Рив..єра,
інтерв..ю, б..юджет, грав..юра, деб..ют, інтер..єр, к..ювет, кон..юктивіт,
кур..єр, к..юре, Монтеск..є, б..юлетень, об..єкт,м…ясо, в…язати, п…ятнадцять,
л…ягати, в…яне, в…ється, пам…ятник, здоров…я, безслав…я, осерд…я, з…юрмитися,
від…їхати, об…єм, з…їхати, без…ядерний, без…ініціативний, зор…я, бур…я,
надвечір…я, пір…їна, узгір…я, мор…як, гар…ячий .
2. Вставити, де потрібно, апостроф. Слова записати у дві колонки:
1) з апострофом; 2) без апострофа:
Олов…яний, осерд…я, медв…яний, в…юн, об…їзд, риб…ячий, здоров…я, об…орати,
передсв…ятковий, пір…їна, цв…ях, здибл…ювати, слов…яни, різдв…яний, торф…яний, кам…яний, олен…ячий, знічев…я, нез…ясований, дір…явий.
Ключ. У кожному слові підкресліть другу від початку букву і
прочитайте вислів І. Карпенка-Карого.
21.04.2022
р.
Урок
№29
Тема.
Складні
випадки вживання м’якого знака
Завдання.
1. 1. Наведені іменники стоять у давальному відмінку
однини (кому? чому?). Усі кінцеві приголосні перед -ці вимовляють м'яко.
Згрупуйте слова в дві колонки: 1) у яких потрібно ставити м'який знак; 2) у
яких м'який знак не слід ставити. Підкресліть у кожному слові другу літеру. Із
цих літер складіть початок вислову В.О. Сухомлинського: «... — то найвища людська
освіченість».
Квіт..ці, жін..ці, авос..ці, бджіл..ці,
очерятян..ці, жмен..ці, гус.. ці, свин..ці, галуз..ці, стеблин..ці, кізон..ці,
мис..ці, однокол..ці (візок на двох колесах), внучен..ці, снігурон..ці,
колис..ці, оболон..ці, нян..ці, тріс..ці, сопіл..ці.
2. 2. Замість крапок поставте м'який знак, де це
потрібно. Поясніть правопис.
Гуцул..щина, камін..чик, Гор..кий,
Мирон..чук, різ..бяр, громад..с..кіс..ть, шіст..десят, промін..чик, мален..кий,
волинський, жнец.., гал..ці, у мис..ці, Уман..щина, нян..чити, с..огодні, Пан..
ченко, Тетян..чик, л..отчик, Натал..ці, лял..ці, тон..ший, біл..ший, мен..ший,
у спіл..ці, куз..ня, лічил..ник, вікон..ця, селян..с..кий, громадян..с..кий,
повіс..т..ю.
14.04.2022
р.
Урок №28
Тема. Складні випадки
наголошення слів. Мовні недоліки у вимові й наголосі та способи їх усунення
Завдання.
1.
Визначити
роль правильного наголошування слів. Записати слова у три колонки: з єдино
можливим правильним наголосом; з подвійним наголосом; у яких наголос змінює
значення.
Атлас, об’єднання, обіцянка,
приклад, комбайнер, читання, помилитися, завдання, орган, сім’я, випадок,
батьківщина, слідом, усмішка, помилка, корисний, ознака, вірші, пора, листопад,
зокрема, розбір.
2. 2. Попрацювати
з орфографічним словником української мови. Виписати по 10-15 слів з наголосами
на різних складах, виразно прочитати, вивчити їх наголошування. Особливу увагу
звернути на слова з подвійним наголосом.
07.04.2022
р.
Урок №27
Тема. Застосування прикладів
у власному висловленні
Завдання.
1. 1. Перейти за посиланням. Опрацювати матеріал презентації
2. Дібрати власні приклади з літератури до тем, вміщених на слайдах 2 – 6
31.03.2022
р.
Уроки №25-26
Тема. Структура власного
висловлення. Правила вибору аргументів для власного висловлення
Завдання.
1. 1. Перейти
за посиланням. Опрацювати теоретичний матеріал «Як правильно писати власне
висловлення».
2. 2. Дати відповідь на запитання «Як дібрати якісні
аргументи у власному висловленні?»
https://ru.osvita.ua/test/training/ukr-mova/51193/
24.03.2022
р.
Урок №24
Тема. Складні речення з різними видами зв’язку
Завдання.
1. 1. Переглянути
відео. Пригадати вивчене. Дібрати приклади складних речень з різними видами
зв’язку.
https://www.youtube.com/watch?v=GrskBGWUwx0
2. 2. Виконати
тест ЗНО-ОНЛАЙН
https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-skladne_rechennja_z_riznymy_vydamy_zvjazku/
17.03.2022 р.
Урок №23
Тема. Безсполучникові складні речення
Завдання.
1. 1. Переглянути відео. Пригадати вивчене про відокремлені обставини. Дібрати приклади речень з різними смисловими відношеннями.
https://www.youtube.com/watch?v=pSGajsf9HhY
2. 2. Виконати синтаксичний розбір речення. Тільки скажу одне: так хочеться мені вчитись.
Немає коментарів:
Дописати коментар